Wat is uw verhaal?

Wat wilt u overbrengen?

Hoe moet het eruit gaan zien? 

Wij helpen u bij dit proces.

Ten eerste is belangrijk te weten waar u de Bedrijfsfilm/ Promotiefilm of Productvideo wil laten zien. Is dit bijvoorbeeld op LinkedIn, Instagram, of op een regionale of landelijke tv zender.

Deze hebben allemaal verschillende uitzendformaten ( bijvoorbeeld 1:1 of 16:9) en bijvoorbeeld een eis voor de tijdsduur van uw videoreclame.

Ten tweede, denk  aan de aandachtsspanne van de potentiële kijker, zit deze te wachten op een 3 minuten durende uitleg van wat uw fantastische product allemaal kan, of ziet hij liever een 10 seconde duurde promotiefilm/teaser waardoor hij/zij meer wil weten of het wil hebben en daardoor naar uw website getrokken word?

Als we hierin een keuze hebben gemaakt kunnen we kijken naar hoe wij u en uw product eruit laten springen.

Wat moet iedereen weten, welke locaties gaan we filmen en op welk tijdstip. Word het een rustig verhaal of een knallende boodschap, met muziek en Voice-overs die daarbij passen.

Wij zien ernaar uit u te helpen bij dit proces.